شیراز هدهد

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سواری دربستی

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

سفرهای خود را بخاطر تعداد زیاد و نداشتن ماشین لغو نکنید. شرکت آموت سفر پارسه گشت، هیچ وقت نمی گذارد سفرهای تفریحی و کاری شما تحت هیچ شرایطی لغو شود. خدمات دربستی پارسه گشت شامل سواری دربستی،اتوبوس،ون، مینی بوس می باشد.  تصمیم به سفر از شما،سواری دربستی،اتوبوس،ون، مینی بوس، از آموت سفر پارس گشت.خدمات سواری دربستی، سفر را برای شما سهل و راحت کرده است از این جهت که دیگر لازم نیست برای سفرهای کاری یا تفریحی، از مدت ها قبل  درگیر رزرو بلیط باشید . سواری دربستی، پارسه گشت در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی در خدمت شما مسافران عزیز می باشند.
رزرو تاکسی بین شهری دارای مزایای بسیاری است. این سرویس علاوه بر اینکه شما را با بالاترین سرعت و آرامش ممکن از محل زندگی یا کار شما به سوی مقصد موردنظرتان خواهد رساند؛ آزادی شما در انتخاب زمان حرکت را افزایش خواهد داد. در واقع شما در زمان درخواست تاکسی بین شهری می‌توانید زمان حرکت مدنظر خود را دقیقا اعلام نمایید تا راننده شما در زمان اعلام شده در محل موردنظر شما حاضر باشد و برنامه زمانی شما دقیقا بر اساس خواسته شما تنظیم گردد. این سرویس علاوه بر اشخاص با سازمان ها، شرکت ها و ارگان ها نیز همکاری می‌کند تا کارکنان به راحتی بتوانند امور اداری، تجاری، جلسات کاری و مراوده های بین شهری شرکت ها را به انجام برسانند. در واقع تاکسی بین شهری برای تمامی اقشار جامعه مفید و کارا بوده و به راحتی می‌تواند فرهنگ استفاده از این سرویس ها را به جای استفاده از خودروهای شخصی جا بیاندازد.
شرکت حمل و نقل و ایاب و ذهاب پارسه گشت با خدمات ویژه تاکسی بین شهری و ارزانترین نرخ قراردادی برون شهری با شرکت‌های داروسازی و خدماتی و اداری، بصورت منظم و انواع متنوع ناوگان خودرو ای در خدمت عزیزان می‌باشد.

خدمات تاکسی سرویس بین شهری پارسه گشت :

۱٫ بهترین قیمت و نرخ کرایه سرویس بین شهری

۲٫ پشتیبانی ۲۴ ساعته و نظر سنجی دوره‌ای

۳٫ انواع خودرو داخلی و خارجی، ون ومینی‌بوس درجه یک

۴٫ تخفیف‌های ویژه برای قرارداد‌های طولانی مدت

  • مهدیس پرویز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی